zaterdag 13 september 2014

Toch nog snel even verderwerken...

Hoewel ik mezelf opgelegd had om vandaag niet verder te werken, heb ik tussen een dutje van mijn kleine meid door toch even tijd om nog wat te perfectioneren. 

Ik kreeg gisteren spontaan een tip van een toffe madam om mijn armsgaten en halslijn nog wat netter te maken. Blijkbaar zou alles was mooier vallen als je kleine knipjes geeft in de afgeronde delen. Ik dacht dit ga ik nu dus toch snel ff uitproberen. Blijkt dat dat snel echt wel een prutswerkje is, dat ik volgende keer beter VOOR (nota aan mezelf) de assemblage doe. Knip knip knip... En nu ff keren om het resultaat te aanschouwen:
Hier zitten de daders op de VOOR-foto:

En dit is het resultaat na het knipjes zetten:


Ik zal later nog wat knipjes moeten bijgeven, maar wat een verschil! Blijkt dus echt een super tip te zijn die ik de volgende keren zeker (een beetje sneller dan wel) ga toepassen. Bij deze dus nogmaals eens dikke merci aan een straffe madam die helemaal autodidact prachtige werkjes maakt én bovendien nog haar deuren openzet om beginnende klunsjes zoals ik de fijne kneepjes van het vak bij te brengen. Even dus toch een vermelding naar haar fijne blogje dat zeker de moeite is voor elke stoffenverslaafde!

See you soon,


Vikepetike <3

1 opmerking:

  1. Moh Evi, zo lief :D Da's graag gedaan dat weet je en aan het tempo dat jij bijleert heb je me tegen volgend jaar al ingehaald - kun jij tips & trics met me delen. Enne, het ziet er al goed uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen