maandag 29 september 2014

Het resultaat van de sneak peak...

Voor mijn volgende project liet ik mij inspireren door de Louisa dress maar dan nog net iets meer op baby maat. Dat hele gedoe met de zakken vind ik niet alleen overbodig voor zo een kleintje, maar euhmmm ik zag het eigenlijk ook nog niet helemaal zitten ;-) .

Daarom dus een simpel A-lijntje (terug geïnspireerd op het patroon van de Droomfabriek) met aangezette mouwtjes en een vals zakjes-effect. En om het af te werken een warm schapevelleken als giletje. TIP hierbij: niet te snel willen zijn en dus niet je knoopslusje aan de verkeerde kant stikken want dat handeltje krijg je niet meer losgetornd (heb ik hardleers ontdekt). 

Hier het resultaat:





Wat vinden jullie van het resultaat?


Tot binnenkort,



Vikepetike <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten