zaterdag 27 september 2014

Over hertjes en jeugdsentiment...

Ik ging deze ochtend op schoenenjacht en deed ondertussen ook snel wat window shopping. Een beetje inspiratie opdoen kan toch nooit kwaad, niet? Ik merkte op dat het steeds meer een trend wordt om, ook voor volwassenen, een leuke print op de t-shirt te hebben. Dus ging mijn grijze massa aan de slag om even na te denken hoe ik dit voor mezelf kon doen. 

Mijn voorliefde voor subtiel retro en het feit dat hertjes zo heerlijk herfstig zijn, bracht met op dit spoor. Ik vond deze leuke tekening:


Die nam ik (ongeveer :-) ) over op glitterflock om zo op mijn t-shirt te appliceren. Instant jeugdmemories naar de tiny boeken!

Wat denken jullie? Kan dit voor een jonge mama van 28? :-)



Ik hoor het graag ;-)



Vikepetike <3

4 opmerkingen:

  1. Ik hou ook van retro/vintage, dus ik zeg volmondig: ja!
    Knap gedaan!

    Liefs Marieke
    (www.uniquemarieke.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai dat is heel mooi gedaan ! Viel dat wat mee bij jou die glitter? Bij mij 'rekte' dat precies wat mee onder m'n mes in plaats dat het doorgesneden werd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik knip met een schaartje Maaike ;-). Met een mesje ben ik niet zo behendig haha

      Verwijderen