zaterdag 11 oktober 2014

Om de herst te verwelkomen een vossentruitje

Wat een mottig weer is het buiten: koud, donker en massa's regen... Ja ja de herfst is officieel in het land... Ik dacht vandaag een dagje te shoppen, maar de regen gooit roet in het eten. Dan maar een dagje naaien en creëren. Vandaag ben ik de allereerste keer de confrontatie aangegaan met alweer een van mijn grootste naaiangsten: rekstof. Meer bepaald de befaamde tricot! 

Ik wou eerst de kaptrui uit SVDHZ maken, maar heb me last minute bedacht. Ik kreeg de nieuwste La Maison Victor kado van een fijne madam die ik onlangs leerde kennen. Ik was op slag verknocht aan de leather sweater.

Eerlijk gezegd, het in mekaar zetten van de onderdelen die vielen beter mee dan ik verwacht had. Vooral het knippen en het verwerken van de boordstof waren de grootste challenge :-)

Toch wat kleine foutjes in de boordstof, maar alweer veel geleerd én vooral de tricot angst overwonnen! Hiep hoi!

Volgende keer gaat het vast weer een stukje vlotter.


Bruine tricot en boordstof: Stoffen Van Leuven
Vossenapplicatie: kussenhoes Action
Patroon: Leather Sweater m 104 - La Maison Victor
 Tot volgende keer!



Vikepetike <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten