dinsdag 11 november 2014

Rokjes rokjes rokjes

Weten jullie nog het poezenjurkje dat ik bij opstart van mijn blog gemaakt hebt? Wel van dit fijne stofje had ik nog een restje liggen. Een aangezien haar poezenjurkje nog steeds te groot is, werd mijn geduld zo danig op de proef gesteld, dat ik besloot dit kleine restje te verwerken tot een rokje dat direct past ;-). Het werd een plooirokje met een grijze tailleband uit tricot. De overgang van het rokje op de tailleband werkte ik af met een oranje accent sierpaspel. Dit is het resultaat:
 

En natuurlijk moet dit rokje direct getest worden op speelproof-heid enneuh ik denk dat het met glans geslaagd is:




Kijk zi, soms vind ik die snel-klaar projectjes nog het fijnste. Dit rokje zat in een uurtje in mekaar :-D

Tot binnenkort maar weer!




Vikepetike <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten