zaterdag 2 mei 2015

Een zomerse t-shirt!

Helemaal geïnspireerd door het prachtige paneeltje van Stenzo (zie mijn vorige post) en nog steeds verliefd op de summer edition van de leather sweater heb ik nog een t-shirt vanonder de machine getoverd. De mouwtjes maakte ik nog iets korter en smaller enne... Nu is het perfect!

Deze keer koos zoonlief de leeuw uit, echt een prachtige tekening die perfect op het voorpand tot zijn recht komt!


Op de schouders gebruikte ik hetzelfde donkere jeansstofje, lekker stoer!


Het achterpand is ook een deel van het paneeltje, meer bepaald het wolkenstuk van bovenaan.


En helemaal tegen alle regels in heb ik de zoom afgewerkt met een klein zigzag-steekje:


 Mijne kapoen is er alweer tevreden mee! Een stoere t-shirt om lekker in te klimmen en te klauteren!





Tot volgende keer!

Vikepetike <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten